Keresőoptimalizálás

innerheader

Hozd ki a legtöbbet weboldaladból, jelenj meg a Google keresési eredményeinek első oldalán!

Keresőoptimalizálás (SEO) – mik az előnyei?

Az emberek csaknem 90%-a megáll a Google keresési eredményeinek első oldalán, amikor egy adott kulcsszóra keres, így nem csoda, hogy mindenki, akinek van weboldala, erről az első oldalról álmodik. A Google Ads segítségével is rákerülhetünk, de ez további kiadásokat generál a vállalkozásunknak. Felmerül a kérdés, mit tehetünk még?

Itt jön képbe a keresőoptimalizálás, ami azt jelenti, hogy a weboldal tartalmát úgy szerkesztjük, hogy adott kulcsszóra optimalizálva a Google az első helyre kerül a keresési találati listán, így növelve annak esélyét, hogy több forgalmat generáljunk weboldalunknak.

Keresőoptimalizálás (SEO)

Keresőoptimalizálás – amit érdemes tudni róla

A keresőoptimalizálás lépései:

  • A megfelelő kulcsszavak kiválasztása
  • Weboldal tartalmának és forráskódjának kulcsszóspecifikus optimalizálása
  • Új tartalom készítése (termékleírások, ismertetők, blogbejegyzések, PR cikkek)
  • Folyamatos linképítés

A keresőoptimalizálás nem egyszer használható szolgáltatás, hiszen nem elég egy weboldalt az első oldalra juttatni, ott is kell tartani. Ez nem is olyan egyszerű, mert a manapság igen elterjedt SEO szolgáltatást is igénybe veszi a verseny, és a Google az oldalak egymáshoz viszonyításával alakítja ki a rangsort. Ezért elengedhetetlen, hogy marketing szempontból mindig releváns és jól szerkesztett tartalommal bővítsük oldalunkat.

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőoptimalizálás szolgáltatás havidíjas, mely tartalmazza a weboldal kulcsszóoptimalizálását (a kulcsszavak erősségétől függően).
A kulcsszavak egyedi mennyisége miatt egyedi árazású.
A kívánt célt külső cikkek írásával, weboldal forráskód- és linkoptimalizálással, linképítéssel, blogírással, PR cikkekkel érjük el.

Webáruház Keresőoptimalizálás (SEO)

Ez a szolgáltatás havidíjas, amely magában foglalja az online áruház optimalizálását, melynek célja a forgalom és a vásárlások növelése. Mindezt minőségi linképítéssel (10-25 DA), szükség esetén onsite SEO-val, blogírással, külső PR cikkek publikálásával. A fontos a főbb kulcsszavak meghatározása és a weboldal ellenőrzése után kezdjük el a munkát.