Social reklám

innerheader

Social reklám – miért jó?

A mai világban a közösségi média az emberek szerves része. A Facebookon, az Instagramon és a TikTokon görgetve a konyhába vesszük az irányt, és ebédszünetben, lefekvés előtt még egy pillantást is vetünk rá. Ebből következik, hogy a közösségi oldalakon való jelenlét már nem előnynek, hanem szinte alapkövetelménynek számít, ha ki akarunk tűnni versenytársaink közül.

Közösségi Média Marketing

A Facebooknak már több mint 6 millió, az Instagramnak pedig több mint 3 millió felhasználója van csak Magyarországon, és ez a szám napról napra növekszik. Ide tartoznak azok, akik akár növelhetik is vállalkozása bevételét, ha sikerül elérni őket. Ehhez azonban nem csak frappáns és ötletes tartalmat kell megálmodni, hanem az is fontos, hogy marketing szempontból jól legyen szerkesztve, és megfelelő mennyiséggel és a megfelelő célközönségnek legyen meghirdetve. Cégünk ebben és sok más szempontban is segítséget nyújt a szakmában szerzett tapasztalatainkkal.

Közösségi reklám – hogyan mérjük a sikert?

Egy social kampány teljesítménye az alábbi mutatókkal követhető nyomon:

  • A rajongók száma, növekedése
  • Tevékenység
  • Elérés
  • Válaszidő és arány
  • Konverziók
  • Költségek
  • Megtérülés

Ezek közül a legfontosabb a konverzió, hiszen a közösségi kampány célja, hogy forgalmat generáljon weboldalunknak, ezáltal potenciális ügyfeleket vonzzon, továbbá a vállalkozás követőtábora és a Brand.